Noua generație de vloggeri e formată chiar de profesorii din școli

Citisem ieri despre ideea de a avea lecțiile în format video și n-am o părere înspre vreo direcție anume despre asta. Ar putea fi o mizerie, uite din motivele astea. Sau ar putea fi un succes. Sau chiar inutil. E foarte probabil să fie inutil. Să spun și de ce.

N-am ieșit tare de mult din liceu și-mi amintesc că majoritatea profesorilor erau ăia care notau niște chestii învățate de cine știe unde din internet. Nu le prea păsa cum livrau spre noi ce aveau de livrat. Reproduceam ce trebuie și era mulțumiti că și-au făcut treaba, era ok. La fel la facultate, unde am afirmat către unii colegi că sunt informații foarte utile în afara cărților date/scrise de profesorii de la curs și am fost contrazis de unii. Tre să fie scris la examen fix la fix cu ce a scris ăla în carte (am pățit), de aia informația de pe internet nu-i bună. Nu-s aici să fac pe elevul/studentul supărat pe sistem. S-a mai făcut, cum mi-a zis cineva cand am scris asta.

Voiam să ajung la ideea că, în sfârșit lumea toată o să vadă utilitatea indienilor de pe youtube, cu engleză de pe lângă baltă, care știu orice foarte bine. Și nu doar ăștia. Sunt și texte bune și proaste pentru a învăța orice. Orice, orice. De asta cred că mai multe video-uri de la profesori pe care oricum nu-i înțelegem (nu toți, unii sunt încă dedicați, pe bani puțini, de dragul copiilor) sunt încă ceva care să ocupe loc gol degeaba. Se pot înțelege informații mai bine, mai eficient, mai corect și mai ușor decât de la profesori.

Atât.

ps: că mi-o vinit în cap după alte câteva ceasuri. toate ăstea de care am pomenit mai sus ca alternative la-nvățare îs gratuite. mai există cursuri contracost care pot fi și mai bune și mai aprofundate pe subiect. despre orice, din nou.