Servicii nasoale și alternative la ele, pierzi clienți

În ultima vreme folosesc tot mai mult companiile de transport. Mă transport cu autocar pentru ca am decis să-mi las mașina acasă, în loc s-o aduc după mine prin Cluj doar ca s-o las să stea cine știe pe unde o săptămână (locuri de parcare p-aproape de cămin n-avem). 

Weekendul ăsta am pățit aceeași situație cu ambele companii de transport care practică ruta Zalau-Cluj, doar ca una a gestionat-o bine, alta nașpa, una la dus, alta la-ntors.  Nu le dau nume nume. 

Compania1 a considerat că mai bine să urce toată lumea în autocar și să constate că suntem prea mulți doar cand se stă în picioare și cheamă microbuz și mutati-vă toți cu tot cu bagaje (chiar daca nu trebuia) și avem atitudine jegoasă (șoferul, futu-l io). Astea la dus spre casă. 

Compania2 (de data asta aveam rezervare, să fiu sigur) a deschis ușile și soferul avea ochii deschiși. Nu încăpeam toți. Așa ca a chemat microbuz mai repede, a rugat pe toata lumea să meargă acolo, înainte sa urce/plătească bilet/așeze confortabil. Asta la întors de acasă. 

Cum îți tratezi clienții așa nu-i mai ai dacă au alternative. Eu am altervative și o să cam evit Compania1.